sâmbătă, 23 februarie 2013

Iubirea...Se simte

Visam mereu la acel cineva asemeni mie, la acel cineva care mi-ar cunoaște pe dinafară mintea si firea ciudată, la acel cineva la care probabil viseaza toate fetele. Credeam că viața mea se va schimba alături de el, că va capăta și mai multă culoare, însă totul s-a dovedit a fi altfel când acel cineva a hotarat sa plece din viața mea asa cum a venit...

M-am transformat, nu mai sunt cea care am fost.... pentru că nu am iubit, dar am ars de iubire!

În cele din urmă acum... sunt capabilă să accepte totul...ceea ce e dur, amar sau dulce.
Am fost plină de iubire. Prin vene îmi curgea acea licoare magica a dragostei, iar în ventricolul stâng al inimii acumulasem atâta iubire că ar fi fost suficientă pentru o eternitate.

Simțeam zi de zi acele sentimente ciudate ce îmi inundau intens întreaga ființă, acele sentimente din care as fi vrut să gust la infinit pentru că adoram acea stare. Adoram acea lume în care trăiam.
O lume în care noi ne iubeam, o lume în care Eu îl am pe El, iar El ma are pe Mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu