luni, 25 martie 2013

Va multumesc pentru zilele in care mi`ati fost alaturi,

Va multumesc pentru ca m`ati inteles de fiecare data, chiardaca 
nici eu nu ma intelegeam, 
va multumesc pentru tot ceea ce ati facut pentru mine, pentru 
zilele petrecute alaturi de voi,
va multumesc pentru ca ati stiut sa`mi fiti prietene adevarate si 
imi pare rau pentru fazele urate pe care vi le`am facut.
Imi pare rau pentru vorbele pe care vi le`am spus uneori, 
imi pare rau ca daca v`am dezamagit de cele mai multe ori… 
Imi pare rau…
Va multumesc pentru absolut TOT.
 Ati fost si veti ramane prietenele mele …
Mi`ati daruit clipe pe care nu credeam ca le voi trai vreodata, 
clipe care mi se pareau clisee de film, clipe pe care nici nu ma 
vedeam in stare sa le traiesc, sa le doresc.
 Stiam ca oamenii nu pot zbura, dar voi m`ati invatat sa zbor fara 
teama…
 M`ati facut sa rad cand nu mai aveam nici puterea sa zambesc si 
m`ati facut sa sper, cand nu mai aveam nici o urma de speranta in suflet…
M`ati facut sa vad lumea cu alti ochi… Si m`ati invatat ca 
durerile oricat de crude si dureroase ar parea, sunt doar niste 
pietre mici care ajuta la cladirea propriei fiinte. 
Cand imi era teama sa merg voi m`ati tinut de mana si m`ati facut 
sa alerg, cand mi`era teama sa simt, voi m`ati invatat sa imi 
impartasesc sentimentele…
Va multumesc ca mi`ati zis ca veti fi langa mine mereu…
Va multumesc ca mi`ati aratat doar partea buna a lucrurilor…Va multumesc ca m`ati ferit mereu de lucrurile pe care nu voiam 
sa le stiu…Va multumesc ca m`ati iubit mereu…
Va multumesc pentru absolut TOT…

Ati fost si sunteti minunate… Imi pare rau daca eu am fost si sunt la polul opus. Va iubesc!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu