luni, 25 martie 2013

De ce te urasc si ce urasc la tine...

De ce te urasc? 
Pentru ca existi in primul rand. 
Urasc faptul ca te iubesc atat de mult. 
Urasc faptul ca de vreo 2 ani imi tulburi gandurile si imi influentezi viata. Urasc faptul ca orice imi place are legatura cu tine.
Pana si oamenii care imi plac mie, iti plac si tie.
Urasc faptul ca avem atatea in comun.
Urasc sa fac ceva gandindu-ma la tine.
Urasc sa ma intreb daca tie ti-ar placea. 
Sau daca ai vrea. 
Sau cand ai putea.
Urasc sa astept. Doamne, asta urasc cel mai mult. Urasc sa Te astept. Urasc sa numar zilele. 
Si pasii. Ufffaaa, am ajuns la pasul cu numarul 956839628227549826427495943524495847353 facut fara tine… 
Si urasc sa ma gandesc cati mai am de numarat de acum inainte. 
Urasc pe oricine iti fura din timpul pe care ai putea sa il petreci cu mine.Urasc toate astea pentru ca eu nu sunt parte din ele.  Urasc zambetul ala al tau. Da, ala care imi saruta sufletul. 
Urasc cand ma emotionez in prezenta ta. 
Urasc sa nu stiu unde esti, ce faci, cu cine esti, ce mananci, cum dormi, cum esti imbracat, daca razi sau esti suparat, obosit sau preocupat. 
Urasc felul in care te imbraci.
Iti uarsc hainele. 
Mai ales bluza ta cea neagra si pufoassa pe care adoram sa o imbratisez de fiecare data cand erai imbracat in ea.
Urasc sa aud numele tau.
Urasc orasul in care stai.
Urasc strada pe care stai si pe langa care trec in fiecare zi. 
Urasc fericirea pe care mi-o daruiesti atunci cand te vad. E falsa. E o iluzie.
Urasc privirea ta, singura de care ma tem.
Urasc intrebarile mele. Urasc raspunsurile tale.
Urasc sa ma prefac. 
Urasc sa spun ca nu te cunosc.
Urasc sa imi imaginez viata fara tine. Pentru ca nu pot...
Te urasc pentru ca zambesti asa de frumos si..
Te urasc pentru ca mi-e dor de zambetul tau...

Te urasc pentru ca esti frumos..
Te urasc pentru ca ai buzele mai frumoase decat ale mele...

Te urasc ca imi faci inima sa imi bata mai repede...
Te urasc ca esti asa de aproape si totusi foarte departe...
Te urasc pentru ca vreau sa te strang in brate ori de cate ori te vad...
Te urasc pentru ca nu te pot avea langa mine..
Te urasc pentru ca te visez noaptea..
Te urasc pentru ca te visez ziua...
Te urasc pentru ca ma faci sa exagerez...
Te urasc pentru ca vreau sa te sarut si...
Te urasc si..uneori nu am cum...
Te urasc pentru ca m-ai zapacit...

Te urasc pentru ca esti asa cum imi place mie...
Te urasc pentru ca mai mereu ma gandesc la tine..
Te urasc pentru ca esti asa de dulce...
Te urasc pentru ca esti aproape la fel ca mine...
Dar mai presus de toate  urasc pentru ca te iubesc....-M

<3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu